ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Η Step Sport ξεκίνησε τις δραστηριότητες της το 2006 με τη δημιουργία καταστήματος πώλησης αθλητικών ειδών στο Κιλκίς.           

Με την είσοδο της στον χώρο ήρθε να καλύψει το κενό που υπήρχε στην τοπική αγορά δημιουργώντας ένα οργανωμένο και πλήρως εξοπλισμένο κατάστημα, όπου κάθε καταναλωτής μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες του σε αθλητικά είδη και να βρει όλες τις επώνυμες εταιρείες στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς.

Οι απαιτήσεις του σύγχρονου τρόπου ζωής αλλά και η ανάγκη για μεγαλύτερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών μας οδήγησαν στην δημιουργία της παρούσας ιστοσελίδας, με την οποία προσδοκούμε να ανταποκριθούμε στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς αθλητικών ειδών αλλά και με την οποία θα είναι εύκολη και ευχάριστη για τον καταναλωτή η αγορά των αθλητικών ειδών.

Η αλυσίδα Step Sport αριθμεί πλέον δώδεκα (12) καταστήματα στο Κιλκίς, τη Δράμα, την Κοζάνη, την Κομοτηνή και  την Αλεξανδρούπολη, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι το νέο κατάστημα Step Sport στη Θεσσαλονίκη, Αγίας Σοφίας 28-30 (πεζόδρομος) είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

1. Με ποιες courier συνεργάζεστε και σε πόσες μέρες θα παραλάβω το δέμα μου;
        Απάντηση: Συνεργαζόμαστε με τη Γενική Ταχυδρομική και τη Speedex και όπως αναφέρεται και στους όρους μας οι παραδόσεις μας ορίζονται σε 2-3 εργάσιμες ημέρες. (σχολια + check)


2. Πώς μπορώ να κάνω αλλαγή;
        Απάντηση: Αρχικά θα χρειαστεί να συμπληρώσετε το έντυπο δελτίο επιστροφής που βρίσκεται μέσα στο δέμα σας. Έπειτα αποστέλλετε το δέμα πίσω σε εμάς με την ίδια courier που παραλάβατε με χρέωση παραλήπτη, λαμβάνουμε το δέμα σας και σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν με 4€ κόστος αλλαγής. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε τηλεφωνικά με το τμήμα εξυπηρέτησης στο 2341306400, πριν ξεκινήσετε την παραπάνω διαδικασία. + εσωρουχα


3. Πώς μπορώ να επιλέξω το σωστό μέγεθος;
        Απάντηση : Mπορείτε να συμβουλευτείτε τον πίνακα μεγεθών.


4. Επιστροφές χρημάτων γίνονται;
        Απάντηση : Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων σε όλα τα προϊόντα εκτός από μαγιό και εσώρουχα.


5. Μπορώ να κάνω αλλαγή σε κάποιο  φυσικό σας κατάστημα;
        Απάντηση :Έχοντας μαζί σας την απόδειξη αγοράς μπορείτε να κάνετε αλλαγή σε κάποιο φυσικό μας κατάστημα.

ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΣΑΣ